[Czuwaj] wartości i normy - niezbyt długie

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 12 Sty 2006, 23:12:52 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> Nie, no. Rafale:)
> Ja rozumiem, ze sie troche mscisz za prowokacje, ale nie myslalem, ze
> chcesz odebrac mi tytul mistrza manipulacji, ktory mi sam nadales.
>
> Wiemy dobrze, ze mundur i musztra to nie sa wartosci tej organizacji.
> Wlasnie o te inne wartosci szla dyskusja.
> Ja bardzo bym chcial nowoczesnosci w mundurze, i piosence, i formach
> pracy i w ogole. Dobrze o tym wiesz. Ale nie chcialbym tej
> "nowoczesnosci" w wartosciach, o ktorych pisze g00rek. Bo wartosci nie
> sa nowoczesne. Luzny stosunek do seksu to nie jest efekt rozwoju
> [...]
Bzzz. Manipulation warning!

Olek. Ja nie pisałem NIGDZIE o swobodzie dotyczącej współżycia
seksualnego. Dla mnie spanie w jednym namiocie nie ma nic wspólnego z
seksualnością, jasne?

Włożenie dwóch zwierząt w okresie rui - TAK. Położenie instruktorów w
jednym namiocie - NIE.

Proste i jasne. Nie imputuj, proszę.