[Czuwaj] wartości i normy - długie

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 12 Sty 2006, 23:45:02 CET

Maciej Syska napisał(a):

> Ano, tylko pytanie, czy możliwa jest w ZHP koegzystencja owego trójkątnego
> tygla wartości, tak by jednocześnie organizacja była sprawna, czytelna i
> wyrazista, bo to jest według mnie kluczowe dla organizacji. I na ile
> zgadzamy się z modelem, w którym wartości w duchu których wychowują
> harcerscy instruktorzy ZHP jest inny w hufcu Y,Z i X, oddalonych od siebie
> od 15 kilometrów na przykład.
> Na ile wreszcie możliwa jest sytuacja, gdy żadna z tych 3 grup nie dąży do
> zdobycia pozycji dominującej w organizacji i narzucenia wypracowanych w niej
> [...]
Dobrze to ujął Grzegorz - dla większości harcerzy nasze dywagacje to
bzdurne gadanie elitarnej grupki.
I to nie o PRawdziwym Harcerstwie!

Bo przecież "gwoździe wbija się tak samo w całej Polsce" (wersja druha),
lub "to bez sensu, kochajmy się wszyscy i nie kłóćmy" (wersja druhenki).

Ot co. Przykre nie?

g00