[Czuwaj] Pedofilia znowu

Pią, 13 Sty 2006, 11:36:01 CET

----- Original Message -----
From: "Patrycja Szymanska" <Patrycja.Szymanska w synovate.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 12 January 2006 22:03
Subject: RE: [Czuwaj] Pedofilia znowu

A ja tak nie uwazam. Ja sobie wyobrażam, ze takie zasady, szczególnie te
dotyczące spania w namiocie i przebywania sam na sam w namiocie (tak
przynaje, ze chodzi o maly, a nie o nasze 10) sa po prostu bezpieczne. To
nie jest kwestia zaufania. Pedofil nie ma napisane na czole, ze jest
pedofilem, przeciwnie pewnie dosyc często jest postrzegany jako osoba, która
ma niezły kontakt z dziecmi. Co akurat, tak ogolnie w takiej pracy jak nasza
jest szczególnie cenione. Poza tym, po co, po prostu po co ma spac ktos
dorosły z nieletnimi w malym namiocie??????

======

Dla zaoszczędzenia kasy, na zagranicznych wędrówkach, gdzie na campingu
płaci się więcej za namiot niż za 4 osoby?

Dlatego, że w pewnych wypadkach (np. zastęp wędrowniczy) jest bardziej
naturalne kwaterować cały zastep razem??

======

Ta zasada nie uczy nieufności. Ja bym powiedziała, ze dzieci wychowane w
taki sposób znaja swoje prawa, wiedza za sa podmiotem a nie przedmiotem i
wiedza, ze sa rzeczy których nawet dorosłym nie wolno z nimi robic. Tak
wychowane potrafia odróżnić dobry dotyk od zlego i nie ma problemu. Bo kiedy
same potrzebuja kontaktu fizycznego to mogą po niego przyjść.

======

A dorosły powie "wynoś się, nie mogę Ciebie dotykać" ROTFL

Dominik Jan Domin