[Czuwaj] Awangarda i reformy

Pią, 13 Sty 2006, 11:38:48 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 12 January 2006 22:46
Subject: Re: [Czuwaj] Awangarda i reformy

Wiem, wiem. Przepraszam za ten tekst, lekko atakujący Twoje działania
mundurowe, które popieram, jako całość.

Ale po prostu nie cierpię kompromisów, o DJD już się mówi, ze wszystko ma
albo czarne, albo białe, no cóż. Choć sporo zmian mi się nie podoba, wielu
mi brakuje, ale efekt - jak na razie - popieram. Ze względu na dbanie o
jakość.

DJD