[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awangardzie(niezbyt krotkie)

Czw, 12 Sty 2006, 13:11:08 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 12 January 2006 11:53
Subject: Re: [Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie,gimnazjach i
awangardzie(niezbyt krotkie)

> Za punkt odniesienia uznaję pogląd reprezentatywnej większości
> społeczeństwa na daną sprawę. Oczywiście nei dysponuję badaniami, ale w
> przypadkach oczywistych strzelam.

Tak do głowy przyszła mi jeszcze jedna myśl:

W 1933 roku do władzy doszedł Adaś, poparty przez większość społeczeństwa.
Ale co jak co, ja nie uznaję poglądów Adasia za właściwy punkt odniesienia.
Wolę pozostać przy starych, dobrych zasadach, głoszonych niestety dawno
temu, bo 2000 lat... Wiem, że dla Ciebie te zasady nie są punktem
odniesienia, bo się zestarzały, a zresztą ich Głosiciel nie spelniał
oczekiwań "reprezentatywnej większosći społeczeństwa" i został po prostu
przybity do Krzyża.

DJD