[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awangardzie(niezbyt krotkie)

Czw, 12 Sty 2006, 11:51:09 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, January 12, 2006 11:18 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie,gimnazjach i
awangardzie(niezbyt krotkie)

> PRzebywanie nago na plaży nie jest powszechnie przyjętą normą obyczajową.

Skoro tak, to czy swego rodzaju
"powszechnie przyjętą normą obyczajową"
w ZHP (póki co)
jest "niekoedukacyjność" zastępów
w wieku 10-15 lat ?
A skoro tak to większość czasu
to działania z zasady "niekoedukacyjne"
(zakładając że działamy zgodnie z metodą harcerską
czyli głównie w zastępach).
Wówczas wychodzi na to ze to co proponujesz
jest jakby "koedukowaniem na siłę".

Czesław