Re: [Czuwaj] wartości i normy - niezbyt długie

Pią, 13 Sty 2006, 11:47:44 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 12 January 2006 23:12
Subject: Re: [Czuwaj] wartości i normy - niezbyt długie

> Olek. Ja nie pisałem NIGDZIE o swobodzie dotyczącej współżycia
> seksualnego. Dla mnie spanie w jednym namiocie nie ma nic wspólnego z
> seksualnością, jasne?
>
> Włożenie dwóch zwierząt w okresie rui - TAK. Położenie instruktorów w
> jednym namiocie - NIE

Wiesz g00rek, obawiam się, że w przypadku pewnej części naszych
"instruktorów" (formalnie rzecz biorąc, czyli osob, którym przysługuje
granatowa podkładka) czy "kadry" (w rozumieniu tego słowa jako osób ze
sznurkiem zielonym czy granatowym), niestety oznacza to samo.

I to jest ten problem, któremu ja chcę przeciwdziałać. Nie temu, że Ty nie
przelecisz osoby, która spi obok Ciebie, ani nawet nie będziej jej
napastował. Bo tu nie ma pracy, nie ma się co Toba zajmować:

"Przyszedłem uleczyć chorych, nie tych, co sie dobrze mają".

Skupmy się zatem na patologiach, czyli jak przeciwdziałać sytuacjom, kiedy
włożenie dwóch instruktorów obojętnie jakiej płci do jednego namiotu ma
sporo wspólnego z seksualnością.

Dominik Jan Domin