[Czuwaj] wartości i normy - niezbyt długie

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pią, 13 Sty 2006, 12:06:36 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Wiesz g00rek, obawiam się, że w przypadku pewnej części naszych
> "instruktorów" (formalnie rzecz biorąc, czyli osob, którym przysługuje
> granatowa podkładka) czy "kadry" (w rozumieniu tego słowa jako osób ze
> sznurkiem zielonym czy granatowym), niestety oznacza to samo.

A ja myślę, że dla tych osób, które jak to się mówi ..... wszystko co
się rusza i na drzewo nie ucieknie, nie ma znaczenia czy to ten namiot,
czy namiot obok. Kurczę, ja na prawdę tego nie rozumiem. Nie wiem może
moi ludzie byli trochę bardziej skomplikowani wewnętrznie, niż
przeciętni harcerze, ale nie patrzyli na siebie wzajemnie jako na obiekt
kopulacji! Zresztą jakby cokolwiek zaczęło się dziać w tej materii to
pewnie nagle zapaliłyby się latarki, i zobaczyli by wszystkie inne
twarze z wielce zdziwionym "eeeeeeeeeeeeee?"

;)