RE: [Czuwaj] wartości i normy - niezbyt długie

Seascout seascout w go2.pl
Nie, 15 Sty 2006, 21:39:30 CET

Seascout:
> Jestem białym, heteroseksualnym, zdrowym facetem.
[ciach]
> Może chodzi o to, że - jak dla mnie - nie ma nic złego w paradzie gejów.
[ciach]
> Może chodzi o to, że dla mnie w Polsce jest miejsce dla Polaków, ale też
dla
> Romów, Ukraińców, Wietnamczyków i... o zgrozo - dla Żydów! Może to robi ze
> mnie bestię o moralności liberalnej?

Olek:
No, teraz robisz ze mnie - albo z tych, ktorzy uwazaja ze sa w innym
miejscu w harcerstwie - ksenofobow i rasistow.

====

Olek ja robię? Że przytoczę podpis jednego druha:

(...)
Pozdrawiam :)
Viking - harc konserwa, homofob, ksenofob, za ktorego wstydzi sie caly
Szczecin
(...)

Seascout