[Czuwaj] wartości i normy - zupełnie niedługie

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 15 Sty 2006, 23:35:37 CET

Seascout napisał(a):

> ====
> Olek ja robię? Że przytoczę podpis jednego druha:
> (...)
> Pozdrawiam :)
> Viking - harc konserwa, homofob, ksenofob, za ktorego wstydzi sie caly
> Szczecin
> (...)

Nie, no.. Rafał.. Powiedz, ze nie mowisz tego na powaznie?
Nie.. nie mowisz. Na pewno nie mowisz.

Bo chyba tylko zart mogl sprawic, ze wstawiasz taki tekst, mimo, iz w
oryginale wygladal on tak:
"Viking - harc konserwa, homofob, ksenofob, za ktorego wstydzi sie caly
Szczecin (to taki cytacik z pewnej druhny) ;)))"

Poza tym pisales te wszystkie rzeczy w odpowiedzi na moj list, wiec ze
tak powiem, troche w dziwny sposob uzasadniasz taki styl odpowiedzi na
moje pytania...

Dziwnie, naprawde dziwnie piszesz... Na pewno to jakies nowe zarty sa i
dlatego tak to wyglada...

pozdrawiam
olek

ps. W ogole mam nadzieje, ze ostatnimi czasy sporo na tej liscie
zartujesz... :] :P