[Czuwaj] Posiedzenia RN

Pon, 16 Sty 2006, 08:33:44 CET

A ja mam pytanie do "starszych kolegów" z RN:

Mianowicie czy zawsze było tak, że na 2 tygodnie przed posiedzeniem nie
było jeszcze wiadomo, gdzie i o której spotyka się RN i jaka jest
poruszana tematyka? Trzeba uświadomić organizatorów, że niestety nie
wszyscy są z Wawy i np. ze Szczecina to jest spory kawałek,co wiąże się
z organizacją transportu ( np. rezerwacja biletów itp. ). O
przygotowaniu merytorycznym nie wspominam....

Oczywiście, jeżeli taka jest tradycja spotkań RN - przywyknę... Twardym
trza być:)

Pozdrawiam \

Rynio