[Czuwaj] Posiedzenia RN

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 16 Sty 2006, 09:47:11 CET

Nie przywykaj. Ja się będę buntowal :-)

Ja dostalem zaproszenie w sobote.
Rada spotyka się 28-29 stycznia w Warszawie.

Miejsce - Centrum Partnerstwa Spolecznego DIALOG przy ul. Limanowskiego
Rozpoczecie w sobote o 11:00 (zgloszenia do sekretariatu do godz. 10:30).
Planowane zakonczenie w niedziele ok. 15:00

Noclegi na miejscu w hotelu. Mozliwosc przyjazdu w piątek (bez wyzywienia).
Sniadania dla osob nocujacych w hotelu na miejscu.
Dla wszystkich kolacja w sobote i obiady w soboite i niedziele.

Potwierdzenia obecnosci do 20 stycznia do druhny hm. Haliny Jankowskiej
sekretariat.rn w zhp.org.pl, tel. 022 3390759 z zaznaczeniem, czy koszystasz z
hotelu i czy jedna, czy dwie noce.

W zaproszeniu jest tez proponowany porządek zebrania, mozliwosci dojazdu i
zalaczniki.

Co do maila, to nie wiem, czy nie jest podany blednie - czy nie powinno być
sekretariat.rn w zhp.pl.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl