[Czuwaj] Posiedzenia RN

Jerzy Łukaszewicz jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl
Pon, 16 Sty 2006, 10:24:09 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>

> Rada spotyka się 28-29 stycznia w Warszawie.
>
> Miejsce - Centrum Partnerstwa Spolecznego DIALOG przy ul. Limanowskiego
> Rozpoczecie w sobote o 11:00 (zgloszenia do sekretariatu do godz. 10:30).
> Planowane zakonczenie w niedziele ok. 15:00

Chcialem sie zapytac przy okazji, czy moze cos wiadomo na temat projektu
Ordynacji Wyborczej? Bardzo mnie interesuje jak beda okreslane ilosci
delegatow na zjazdy choragwi i ZHP, na podstawie oplaconych skladek. Licze,
ze Ordynacja szczegolowo okresli na ktorym poziomie? - ilosc wplat do hufca,
choragwi, czy GKi?
Czy jest moze jakis projekt Ordynacji?

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP