[Czuwaj] Posiedzenia RN

Pon, 16 Sty 2006, 10:48:52 CET

Jerzy Łukaszewicz napisał(a):
> ----- Original Message ----- From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>

> Chcialem sie zapytac przy okazji, czy moze cos wiadomo na temat
> projektu Ordynacji Wyborczej? Bardzo mnie interesuje jak beda
> okreslane ilosci delegatow na zjazdy choragwi i ZHP, na podstawie
> oplaconych skladek. Licze, ze Ordynacja szczegolowo okresli na ktorym
> poziomie? - ilosc wplat do hufca, choragwi, czy GKi?
> Czy jest moze jakis projekt Ordynacji?
>
> phm. Jerzy Łukaszewicz
> Hufiec Lublin ZHP
Nic o takowym nie słyszałem i szczerze powiem, że mam nadzieję że
takiego nie ma. Dlaczego? Dlatego , że mam nadzieję na pracę nad tym
dokumentem w ramach RN, na komisji statut-regul ( o ile będzie takowa :)
). A co do  pracy nad propozycjami GKowskimi to po pracy nad projektem
Statutu jestem zrażony. I to nie dlatego, ze uważałem ten projekt za
słaby, ale dlatego, że jak pokazał Zjazd, decydujący wpływ na kształt
ostateczny dokumentu mają Ci, którzy go przyjmują, a zatem lepiej
scedować cały ciężar twrzenia ordynacji na RN, skoro i tak ona będzie
podejmować ostateczną decyzję.
A problemów do rozwiązania w kwestiach wyborczych - co niemiara ( hm...
razem czy osobno ? ). I tak, tak - wiem że czasu mało...

Rynio