[Czuwaj] Posiedzenia RN

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 16 Sty 2006, 10:49:06 CET

W projekcie pojawia się takie sformulowanie: "Liczebnosc hufca wg oplaconych
skladek".
Nie ma informacji kto dokonuje weryfikacji. Brak tez informacji za jaki
okres maja być te skladki odprowadzone.

Mysle, ze Rada powinna to na spotkaniu doprecyzowac, albo zrezygnowac z tego
zapisu.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl