[Czuwaj] Projekt Ordynacji - bylo: Posiedzenia RN

Pon, 16 Sty 2006, 15:07:55 CET

Jerzy Łukaszewicz napisał(a):
> ----- Original Message ----- From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>

> Musi doprecyzowac. Bo samo powtorzenie tego co okresla Statut jest,
> moim zdaniem, zbedne.
> ----
> Par. 41
> 2. Podstawa do okreslenia liczby delegatów wybieranych na zjazdy
> choragwi i Zjazd ZHP jest liczba czlonków hufca, którzy oplacili
> skladki czlonkowskie albo zostali zwolnieni z obowiazku ich placenia
> uchwala Rady Naczelnej ZHP.
> ----
> To okresla Statut i jest to jasne. Niejasne jest natomiast, jak
> [...]
To akurat dosyć prosty problem. Zakładamy, ze wszyscy stosują
obowiązujące przepisy ( w innym przypadku to nie mam sensu ). Skoro tak,
to składka zapłacona przez harcerza w OKREŚLONYM TERMINIE, jest
przekazywana wyżej, w tym, na poziom GK, gdzie liczba wpłacających musi
się zgadzać z pierwotną liczbą ( choć nominalnie kwota jest niższa ).
Wystarczy więc określić datę, tj. dzień na który będzie to badane, np.
jeśli składki wpłacamy kwartalnie, to na ostatni kwartał przed uchwałą
KCH określającą liczbę delegatów.

Rynio