[Czuwaj] Projekt Ordynacji - bylo: Posiedzenia RN

Jerzy Łukaszewicz jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl
Pon, 16 Sty 2006, 15:17:37 CET

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>

> To akurat dosyć prosty problem. Zakładamy, ze wszyscy stosują obowiązujące
> przepisy ( w innym przypadku to nie mam sensu ).

To istotne zalozenie. Tak powinno byc.

> Wystarczy więc określić datę, tj. dzień na który będzie to badane, np.
> jeśli składki wpłacamy kwartalnie, to na ostatni kwartał przed uchwałą KCH
> określającą liczbę delegatów.

Ale trzeba okreslic na jakim poziomie jest badana. W Giece? Czy w hufcu?
Jesli w Giece, to GK bedzie musiala okreslac liczbe delegatow dla kazdego
hufca.
I Ordynacja powinna jasno okreslic te zasady, zeby nie bylo potrzeby
dokonywania pozniej jakichs interpretacji..

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP