[Czuwaj] Posiedzenia RN

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 16 Sty 2006, 18:33:26 CET

Ja jestem zdania, ze czlonkowie RN powinni sami placic za uczestnictwo w
spotkaniach RN. Może powinni mieć dofinansowany hotel, ale jedzenie i
przejazd powinni pokrywac we wlasnym zakresie.

Spotykamy się raptem kilka razy w roku...

Oczywiście powinny być jakies szczegolne dofinansowania dla osob, które
finansowo stoja bardzo slabo, ale to powinny być wyjatki.
Żeby nie było tak jak pisal Andrzej.

A ja mam ochote publikowac na biezaco kto byl i kiedy wyszedl. Imiennie.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: