[Czuwaj] Posiedzenia RN

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 17 Sty 2006, 10:33:06 CET

Slawek Was w poprzedniej kadencji miał dobry zwyczaj pisania od czasu do
czasu co się dzialo na posiedzeniu RN.
Mam zamiar ten zwyczaj rozwinac i doprowadzic do powstania strony
interentowej RN i listy dyskusyjnej jej czlonkow z biernym udzialem
pozostalych chetnych. Co stoi na przeszkodzie, aby każdy czlonek RN miał
swój sluzbowy (... w zhp.pl) adres mailowy podany do publicznej wiadomosci?

To dobry pomysl, aby publikowac informacje o tym, kto jak glosowal jawnie i
jakie były konkretnie wyniki glosowan tajnych. Lista obecnosci i wykaz osob
zabierajacych glos powinny być publikowane. Mi tez zupelnie nie
przeszkadzaloby publikowanie protokolow.

A jeśli TVP1 lub chociaz TVP3 chcialaby to transmitowac... :-)
Albo chociaz retransmitowac w nocy... :-)

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: