[Czuwaj] Posiedzenia RN

Wto, 17 Sty 2006, 10:37:07 CET

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 17 January 2006 09:19
Subject: Re: [Czuwaj] Posiedzenia RN

> Idźmy na całość - niech lecą na żywo w necie i TVP 1 :) Rynio

Z TVP1 to mam nadzieję żart - ale w necie - czemuż nie?? Chyba nasze harc
radio jest w stanie udźwignąć taką transmisję z obrad?? Może mniej głupot by
się pojawiało, i mniej ludzi by sie odważało olewać posiedzenia RN, gdyby na
żywo podawano wiadomości w harcerskim radiu.

DJD
jako zwolennik pełnej jawności działania władz harcerskich