[Czuwaj] Posiedzenia RN

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Wto, 17 Sty 2006, 11:05:19 CET

Meczy mnie jednak to (nie tylko w ZHP), ze sa naprawde dobrze zarabiajacy,
którzy dorabiaja sobie jeszcze na takich rzeczach jak zwrot kosztow
przejazdow na rozne spotkania.

Tomasz Grodzki
togro w togro.pl

Chyba się Tomku nieco zapędziłeś, ponieważ "zwrot kosztów przejazdów"
wyklucza "dorabianie sobie". Jakie to dorabianie, jesli nie ma "górki"? ;)
GC

PS: Oczywiście zakładam, że zwrot jest dokonany uczciwie (dotyczy realnie
poniesionych kosztów). Choć mam świadomość czytając listę, że zakładanie
dobrej woli, dobrych intencji nie jest ostatnio w modzie :(