[Czuwaj] Posiedzenia RN

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 17 Sty 2006, 12:00:02 CET

Nie. Napisalem z pelna premedytacja.
Jak ktos jedzie do Warszawy i przy okazji posiedzenia RN zalatwia swoje
prywatne lub sluzbowe sprawy, to dlaczego ma dostac zwrot kosztow?
Jeśli ktos jedzie samochodem, to jak wyliczyc ile go ten przejazd kosztowal?
Nie ile mu się należy wg stawki za kilometr, ale jakie poniosl koszty. Itd.
itp.
Gdybysmy mogli zalozyc, ze wszyscy czlonkowie RN sa krystalicznie uczciwi,
to byloby ekstra.
A gdybysmy zalozyli, ze zwrot kosztow jest tylko dla osob, które naprawde
tego potrzebuja i jeszcze do tego ich przyjazd ma sens, to byloby jeszcze
bardziej ekstra.
Po co placic za przyjazd, jedzenie i nocleg kogos, kto polowe spotkania
przesypia, a na drugiej polowie go nie ma?

Nie pisze tego jako stary wyjadacz RN, bo to moja pierwsza kadencja, ale
jako czytelnik tego, co pisza inni bardziej doswiadczeni...

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: