[Czuwaj] Posiedzenia RN

Wto, 17 Sty 2006, 11:25:26 CET

TOGRO.pl napisał(a):
> [...]
To ja odpowiem. Jestem z Goleniowa ( pod Goleniowem leży Szczecin dla
niezorientowanych :) )
Całkiem możliwe, że będę leciał LOTem, bo mam na piątek klientów
umówionych, więc przed 16 się nie wyrwę, a chciałbym być w piątek w
Warszawie ( podzielam zdanie Sławka co do większej ilości czasu ).
Nie ma tanich linii  po Polsce ( tylko międzynarodowe )
nie mogłem 3 miesiące temu zarezerwować biletu, bo zaproszenie dostałe
wczoraj.
Bilet w obie strony kosztuje 387 zł.
Oczywiście mogę jechać IC ( 260 w dwie strony ). ( nie ma pośpiesznych -
tylko nocny )

Zarabiam relatywnie dobrze, ale nie uważam, żebym zarabiał na zwrocie
kosztów ( zarabianie to dochód, a nie pokrycie kosztów )
Pozdrawiam
Rynio