[Czuwaj] Posiedzenia RN

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 17 Sty 2006, 12:09:47 CET

Informacja o zarabianiu na dojazdach to:
- odpowiedz na wczesniejsza informacje, ze niektorzy czlonkowie RN
przyjezdzaja na spotkanie i w tym czasie zalatwiaja sluzbowe sprawy,
- obserwacja roznych patologicznych zjawisk z tym zwiazanych poza ZHP i w
nim samym.

Co do kosztow. Trzeba to tak zorganizowac, abys Ty sam i inni mogli jechac
jakims tanszym pociagiem (chociazby tym nocnym), albo w kilka osob
samochodem, albo nawet busem, który po drodze zabiera czlonkow RN z dwoch,
czy trzech choragwi, ale rozumiem, ze to wymaga wczesniejszego ustalenia
terminow spotkan RN.

Powtarzam, ze nie widze problemu, aby taki harmonogram ustalic nawet na 4
lata.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl