[Czuwaj] Posiedzenia RN

Wto, 17 Sty 2006, 11:25:57 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, January 17, 2006 10:26 AM
Subject: RE: [Czuwaj] Posiedzenia RN

(...)
> Jestem ZA, pod warunkiem że posiedzenia NSH
> będą odbywać sie w Krakowie.
> Z mojej podkrakowskiej wsi do centrum Krakowa
> mam tyle samo co Ty z Otwocka do centrum W-wy
> ;-)  ;-)  ;-)  ;-)
>
> Czesław

Ja pisalem calkiem powaznie. I calkiem powaznie napisalem, ze rozumim ze
potrzebne sa wyjatki.
Meczy mnie jednak to (nie tylko w ZHP), ze sa naprawde dobrze zarabiajacy,
którzy dorabiaja sobie jeszcze na takich rzeczach jak zwrot kosztow
przejazdow na rozne spotkania.

1. Ile kosztuje bilet jakims tanim pociagiem (np. TLK) z Krakowa do Warszawy
kupiony odpowiednio wczesniej?

PC================================
TLK ?
99 zł

Tylko co rozumiesz przez "odpowiednio wcześniej" ?
7 - 14 - 30 - 90 dni ?

Pytam bo informację o posiedzeniu NSH
28/29 stycznia,
dostanę pewnie w czwartek