[Czuwaj] społecznie (było: Posiedzenia RN)

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 17 Sty 2006, 11:29:23 CET

Witam!
Pogląd o tym, żeby każdy sobie finansował udział w posiedzeniach RN i
innych wyjazdach nie do końca mi się podoba.
Istotnie pracujemy społecznie. Poświęcamy swój czas, który moglibyśmy
śmiało przeznaczyć na zarabianie/dorabianie. Jednak zajmujemy się
wówczas pracą społeczną. Pracujemy intelektualnie! Kształcimy,
przygotowujemy zajęcia, imprezy, koordynujemy pracę biur itd. Świetnie
rozumiem, że za to pieniędzy nie chcę, bo robię to z własnej,
nieprzmuszonej woli. Jednak uważam, że zwrot kosztów, które ponoszę za
dojazd powinien być. To naprawdę nie jest wielka sprawa w stosunku do
tego co wypracowujemy.

Jeżeli ktoś ma możliwości i stać go, może się zrzec i nie odbierać
kosztów. Żaden problem :)

Marek