Re: [Czuwaj] społecznie (było: Posiedzenia RN)

Gofer gofer w 3dw.pl
Wto, 17 Sty 2006, 11:43:45 CET

> Witam!
> Pogląd o tym, żeby każdy sobie finansował udział w posiedzeniach RN i
> innych wyjazdach nie do końca mi się podoba.
> Istotnie pracujemy społecznie. Poświęcamy swój czas, który moglibyśmy
> śmiało przeznaczyć na zarabianie/dorabianie. Jednak zajmujemy się
> wówczas pracą społeczną. Pracujemy intelektualnie! Kształcimy,
> przygotowujemy zajęcia, imprezy, koordynujemy pracę biur itd. Świetnie
> rozumiem, że za to pieniędzy nie chcę, bo robię to z własnej,
> nieprzmuszonej woli. Jednak uważam, że zwrot kosztów, które ponoszę za
> [...]
Zgadzam sie z tym, lecz wybaczcie uwazam za nieciekawy pomysl. latanie
samolotem i w ten sposob podwyzszanie kosztow zwiazanych z podroza.
Pomyslcie o tym skad ida fundusze na ten cel? Kto za to placi? Iksinski
harcerz.
Jaka bedzie jego ocena? - Ja place a tam za moje pieniadze samolotami sie
rozbijaja, rodzice pomysla tak samo i taki nasz wizerunek bedzie...
Uwazam, ze zwroty kosztow podrozy jak najbardziej tak ale nic sie nie stanie
jesli podrozowac bedziecie NORMALNYMI pociagami a nie IC czy samolotami.
Rozumiem sprawy zawodowe, rozumiem, ze poswiecacie swoj czas spolecznie, ale
robicie to z wlasnej woli, tak jak kazdy z nas-instruktorow.
Jesli ja jade sluzbowo gdzies to planuje tak, by sie odbylo to jak
najmniejszym kosztem moich harcerzy.
Niewazne, ze przyjade nieco zmeczony, niewazne ze zajmie to wiecej czasu,
nikt mi nie powie, ze sobie wycieczki za ich pieniadze odbywam.
A jesli bedziecie mieli odpowiednio wczesniej informacje o takich
spotkaniach, to tym bardziej mozna sobie wlasciwie czas zapanowac.
Jezeli chcecie takim srodkiem transportu to roznica powinna byc pokryta z
Waszej kieszeni:).
Zdaje sobie sprawe, ze zaraz sie na moja glowe gromy posypia, ale to tylko
moja skromna uwaga:)
Naczalstwo i tak zrobi jak uwaza.

Paweł Sobczak
gofer w 3dw.pl