[Czuwaj] społecznie (było: Posiedzenia RN)

Wto, 17 Sty 2006, 11:54:37 CET

Gofer napisał(a):

> Jezeli chcecie takim srodkiem transportu to roznica powinna byc pokryta z
> Waszej kieszeni:).

I ja się z tym zgadzam i jeżeli polecę samolotem to różnicę pokryję,
tylko pierwotny post mówił o czym innym, o samodzielnym finansowaniu.
Natomiast nie przesadzaj z tymi środkami transportu, bo to bez sensu,
jeżeli miałbym jechać pospiesznym szczecin-warszawa-szczecin, który
wyjeżdża o 23 z wawy i jest o 7 w szczecinie. A na 11.00 do warszawy
jest tylko IC.

Rynio