[Czuwaj] Posiedzenia RN

Wto, 17 Sty 2006, 12:24:46 CET

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 17 January 2006 12:08
Subject: Re: [Czuwaj] Posiedzenia RN

> czy że, "ich przyjazd ma sens" to naprawdę nie ma sensu dalej ciągnąć tej
> roboty w związku.

Czyli pora mi się wynosić?? Bo ja jestem pewien, że przyjazdy do Wawy częsci
osób raczej nie maja sensu.

>Ja też czytam posty i rozmawiam i się zastanawiam czasem; Skąd Wy macie
>takie doświadczenia, w jakich środowiskach dzieje sie tak, ze rodzą się
>takie >podejrzenia???

> I nic mnie nie interesuje, czy ktoś "przy okazji" posiedzenia RN załatwi
> "prywatne" sprawy, czy kupi coś na stadionie, albo spotka się z
> dziewczyną. Nonsens.

A ja to rozgraniczam:

- jeżeli robi to w czasie posiedzeń RN - to karne pozbawienie zwrotu
kosztów, żarcia, dachu na głową, w razie recydywy - wypad z RN

- jezeli robi to poza czasem posiedzeń RN (a w posiedzeniach aktywnie
uczestniczy) - to należy się cieszyć, że człowiek skorzystał, i tyle.

DJD