[Czuwaj] Posiedzenia RN

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 17 Sty 2006, 12:28:38 CET

(...)
> ale nie obrażaj mnie insynuacjami, że zarabiam na zwrocie za
> bilety za przejazd do warszawy, jeśli sam fakt, ze poświęcę
> na to cały weekend kosztuje mnie nadrabianie zaległości w
> pracy przez około 10 dni.
>
> I nic mnie nie interesuje, czy ktoś "przy okazji" posiedzenia
> RN załatwi "prywatne" sprawy, czy kupi coś na stadionie, albo
> spotka się z dziewczyną. Nonsens.

Przperaszam jeśli Cie obrazilem. Nie taka była i jest moja intencja.
W ogole cala ta dyskusja zaczela się od postu, w którym ktos pisal, ze sa
czlonkowie RN, którzy rano w niedziele podpisuja liste i jada do domu, a
inni zamiast uczestniczyc w spotkaniu RN zalatwiaja W TYM SAMYM CZASIE swoje
sluzbowe lub prywatne sprawy "na miescie". Jak mam po takiej informacji
wierzyc, ze wszyscy czlonkowie RN sa godni tej funkcji?

Mnie osobiscie jednak interesuje, czy jeśli zwracamy komus pieniadze za
dojazd to warto było, czy nie.
Znam z wlasnego podworka ludzi, którzy potrafili 4 razy w miesiacu jechac do
bazy obozowej prywatnym samochodem (po stawce, a nie za paliwo), naliczac
sobie diety i nic w tym czasie nie zalatwiac.

Wierze w to, ze wszyscy czlonkowie RN sa ludzmi z duzym poczuciem
odpowiedzialnosci za caly Zwiazek. Jednak jestem za takim stworzeniem
przepisow, aby nie pozwalaly na naduzycia.

Pisze to wszystko bo na spotkaniu RN będziemy rozmawiac m.in. o fiannsowaniu
RN. I Chciałbym dobrze zrozumiec tych, ktorzy maja inne zdanie.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: