[Czuwaj] Posiedzenia RN

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 17 Sty 2006, 13:39:10 CET

> Wiele razy na zjeździe choćby ostatnim mówiłem instruktorom: Może macie
rację, może rzeczywiści u Was tak się dzieje, ale nie można z patologii snuć
opinii o całości danej grupy. I nadal to powtarzam, jeżeli są jakieś
nieprawidłowości, to wskaż je konkretnie, podaj nazwisko, skieruj sprawę do
Sądu, ale nie obrażaj mnie insynuacjami, że zarabiam na zwrocie za bilety za
przejazd do warszawy, jeśli sam fakt, ze poświęcę na to cały weekend
kosztuje mnie nadrabianie zaległości w pracy przez około 10 dni.

> I nic mnie nie interesuje, czy ktoś "przy okazji" posiedzenia RN załatwi
"prywatne" sprawy, czy kupi coś na stadionie, albo spotka się z dziewczyną.
Nonsens.

> Rynio.

Znów pełna zgoda z Dh Ryszardem. Ale nie o kadencyjności tu będzie :-)
Sam domagałem się uczestniczenia w RN jej członków na własny koszt 4 lata
temu. Szybko jednak dałem się przekonać, ze to autentyczna krzywda dla wielu
społeczników.  A przeciez ponoszone przez instruktorów koszty to nie tylko
koszty podróży. Dochodza utracone korzyści w pracy, jedzonko i gazetka w
podróży itp.
Demokracja kosztuje. Skoro ZHP decyduje się na 40 osobowa RN musio ponieść
tego konsekwencje.
I wybaczcie - przyznam się - sam wolałem wsiąść w samochód i wyskoczyć do
znajomych w stolicy niż uczestniczyć w "niektórych kominkach" :-) Także nie
zakazujcie miłym druhnom parzyć herbaty :-) w te zimne weekendy :-) :-) ;-)