[Czuwaj] Posiedzenia RN

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 17 Sty 2006, 14:15:30 CET

Dobra, chyba czas konczyc ten temat. Może i ja się z czasem dam przekonac,
ze to dobre rozwiazanie. Ja mam blisko, wiec mimo "utraty korzysci w pracy"
nie mam zamiaru pobierac "zwrotu kosztow".

A co do "kominkow", to wyobrazam to sobie tak, ze sa "zajecia obowiazkowe" i
"fakultatywne".

Pozdrawiam cieplo.
Tomek