[Czuwaj] Prawa autorskie i Internetowy Katalog Baz i Ośrodków

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Śro, 18 Sty 2006, 10:49:15 CET

Dnia 18-01-2006 o 10:56:45 czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net>
napisał:

> majatkowe),
> związanego

> Nie znam się na prawie autorskim,
> ale tak na zdrowy rozum zgodzę się z Tobą
> ale pod warunkiem że w opracowaniu danego dzieła
> nie było żadnego udziału ZHP (także innych członków ZHP).
> Czy ktos to moze wyjaśnić ?
>
> Czesław

Czegoś nie rozumiem - jakie prawa autorskie ??????????? o czym mowa
wogóle. Czy strona bazy.zhp.org.pl była pierwszym katalogiem baz obozowych
i turystycznych ?? Czy to twórcy tej strony pierwsi wpadli na takowy
pomysł ?? Czy też w sieci nie istnieje przypadkiem setki takowych
katalogów baz turystycznych ??

Czy tez może twórcy z HarcNetu skopiowali jakiś kod źródłowy lub też
elementy graficzne autorstwa twórców bazy.zhp.org.pl ??? Choć ja tego nie
zauwazyłem.

Więc o jakich prawach autorskich i ich złamaniu rozmawiamy ??

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0603-2, 2006-01-17
Przetestowano na: 2006-01-18 10:49:26