RE: [Czuwaj] Prawa autorskie i Internetowy Katalog Baz i Ośrodków

Krzysztof Kujawski krzysiek w ezhp.pl
Śro, 18 Sty 2006, 11:01:17 CET

> Nie znam się na prawie autorskim,
> ale tak na zdrowy rozum zgodzę się z Tobą
> ale pod warunkiem że w opracowaniu danego dzieła
> nie było żadnego udziału ZHP (także innych członków ZHP).
> Czy ktos to moze wyjaśnić ?

Kwestia praw autorskich do katalogu jest jednoznaczna.
Poprzedni katalog został stworzony przeze mnie, Marcin Goleman skonstruował
nagłówek.

Prawa autorskie do katalogu (skryptów, układu, struktury bazy danych)
należały do mnie, do grafiki do Marcina.

Powstał gdy funkcjonował jeszcze Zespół ZHP on-line, jednak nie została
podpisana z ZHP żadna umowa (ani licencyjna, ani wolontariacka, a już tym
bardziej o dzieło), której wynikiem byłoby zrzeczenie się praw autorskich
majątkowych. Odchodząc z Zespołu Internetu GK ZHP przekazałem prawa
autorskie do ówczesnego systemu prezentacji płatności składek oraz forum
dyskusyjnego - prawa do katalogu nie zostały przekazane.

Na pierwszego maila z pytaniami niedługo odpiszę.

Pozdrawiam
Krzysztof Kujawski
--
http://harcnet.net - Harcerski Internet do kwadratu