Re[2]: [Czuwaj] Internetowy Katalog Baz i Ośrodków

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Śro, 18 Sty 2006, 21:50:49 CET

> Możesz podac adres do tej "regulacji"?

http://zi.zhp.pl/index.php?do=standard&navi=0003,0001,0004

ale nie przywiazywalbym sie do nich zbytnio, nie wywiazuja sie z tych ustalen nie tylko uzytkownicy kont, ale sama GKa z ZI i WPI na czele, w tej chwili wlasnie odbywa sie proba uporzadkowania tego co spowoduje nastepne zmiany takze w tych zapisach

pozdrawiam,

Marcin