RE: Re[2]: [Czuwaj] Internetowy Katalog Baz i Ośrodków

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 18 Sty 2006, 22:16:51 CET

Dzieki
Wlasnie dlatego prosilem o adres, bo tez mam wrazenie, ze mamy do czynienia
ze swoistym folwarkiem funkcjonujacym troche w oderwaniu od rzeczywistosci.

O ile nie mam zastrzezen do pracy poszczegolnych ludzi odpowiedzialnych za
swoje zadania, o tyle mam ogromne watpliwosci czy jest jakis pomysl na
funkcjonowanie ZI.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl