[Czuwaj] Pytanie do Rafała Klepacza

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Wto, 24 Sty 2006, 19:27:06 CET

Witaj Rafale!

Piszę artykuł o konieczności organizowania szkoleń z zakresu pierwszej
pomocy. Założenie artykułu jest m.in. takie, aby pokazać, że pierwszą
pomocą, jej udzielaniem powinni zajmować się wszyscy, ba nawet
szkolenia młodych adeptów ratownictwa, tworzeniem różnego rodzaju
organizacji skupiających ratowników - wolontariuszy, zajmują się
ludzie różnych profesji.
Stąd moje pytanie do Ciebie, bo wiem, że szefowałeś ładnych parę lat
HSR, kim jesteś z zawodu?
Odpowiedź, jeśli nie chcesz przesyłać na listę, możesz wysłać na mój
adres prywatny.

24.01.2006, 19:14
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR
piotr.giczela[AT]zhr.pl, piotrgiczela[AT]o2.pl