[Czuwaj] (brak tematu)

Szczep im. Szarych Szeregów szare.szeregi w wp.pl
Nie, 29 Sty 2006, 16:59:39 CET

Tomek napisał:

> 8 - W sprawie zmiany uchwaly nr 67/XXXII RN z dn. 24 pazdziernika 2004
> r. w
> sprawie skladek czlonkowskich.
> Rada przyjela uchwale, która przywraca dawny sposób przekazywania
> skladek do
> GK - przez Choragiew.

Jakie były argumenty za wprowadzeniem takiej zmiany??

> Rada postanowila na nowo zajac się wysokoscia skladek, ale dopiero wtedy,
> gdy będzie przygotowany material z komisji (najpewniej na koniec tego
> roku).

A myślałem, że już damy sobie spokój z tą dyskusją. Chyba że mowa o podniesieniu składek.

Kowlak

Prezenty Walentynkowe dla Niej i dla Niego
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fpasaz.wp.pl%2Fwalentynki.html&sid=646