[Czuwaj] (brak tematu)

TOGRO.pl togro w togro.pl
Nie, 29 Sty 2006, 19:10:47 CET

Przede wszystkim osobowosc prawna.

> A myślałem, że już damy sobie spokój z tą dyskusją. Chyba że
> mowa o podniesieniu składek.
>

> Kowlak

Tak. Jest propozycja zroznicowania skladek wobec zuchow, harcerzy,
instruktorow niepracujacych i pracujacych.
Poza tym, ja osobiscie jestem zdania, ze trzeba przebudowac podzial skladek
na struktury. Powinnismy zabrac (albo znacznie ograniczyc) procent skladek
pozostajacych w hufcu i choragwi. Zmniejszylbym także udzial skleadek
pozostajacych w GK.
Ale to na razie sfera marzen i dywagacji. Mamy zapoznac się z wyliczeniami i
wtedy podjac odpowiednia uchwale, która zapewne obowiazywalaby od 1 stycznia
2007 r.

Tomek