[Czuwaj] (brak tematu)

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 30 Sty 2006, 21:45:27 CET

> A myślałem, że już damy sobie spokój z tą dyskusją. Chyba że
> mowa o podniesieniu składek.
> Kowlak

KOWLAK! TY STARY ZDZIERACZU! WYRÓŻNIMY CIĘ W UCHWALE SKŁADKOWEJ I TYLKO TY
BEDZIESZ PLACIL WYZSZA SKŁADKĘ :-)

Tak. Jest propozycja zroznicowania skladek wobec zuchow, harcerzy,
instruktorow niepracujacych i pracujacych.
Poza tym, ja osobiscie jestem zdania, ze trzeba przebudowac podzial skladek
na struktury. Powinnismy zabrac (albo znacznie ograniczyc) procent skladek
pozostajacych w hufcu i choragwi. Zmniejszylbym także udzial skleadek
pozostajacych w GK.
Ale to na razie sfera marzen i dywagacji. Mamy zapoznac się z wyliczeniami i
wtedy podjac odpowiednia uchwale, która zapewne obowiazywalaby od 1 stycznia
2007 r.

Tomek

A TAK POWAZNIE TO KSIADZ TUROŃ RZECZYWIŚCIE WNIÓSŁ O ZRÓŻNICOWANIE SKŁADEK.
DYSKUSJA MA SIE ODBYC NA JESIENI. OPINIUJCIE...

JA NIE ZMIENIŁEM ZDANIA. A MOZE ZMIENILEM TROCHĘ. NADAL OPOWIADAM SIE ZA 1
ZŁOTÓWKĄ DLA WSZYSTKICH. GOTÓW JESTEM PODYSKUTOWAC O PODZIALE.
PRZYPOMINAM JEDNAK ZE PRZYJĘTA STRATEGIA PRZEWIDUJE TAKŻE OPŁATY
REJESTRACYJNE...
NO ZAPOWIADA SIE CIEKAWIE ;-)

ZEBY ZAGAIĆ DYSKUSJE POPROWOKUJĘ TAKIM OTO ROZWIĄZANIEM ROCZNYM:

1 ZŁ NA ZHP - płaci każdy miesięcznie)
1 EURO NA WOSM - płacą harcerze rocznie
1 DOLAR na ICCF/ICCG (dobrze napisałem?) - płacą seniorzy i starszyzna
rocznie
1 FUNT NA WAGGGS - płacą harcerski rocznie

Polska składka zostaje w hufcu, "obce waluty" idą do GK.
natomiast hufce wnoszą opłaty rejestracyjne na rzecz KCh, a te na rzecz GK.

SW