[Czuwaj] (brak tematu)

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 30 Sty 2006, 22:34:42 CET

Zadymiarz... :-)
Wydaje mi się, ze nie możemy pisac o placeniu skladek w obcej walucie, bo to
jest moim zdaniem niewykonalne (chociazby roznice kursowe miedzy dniem
pobrania skladki, a dniem jej przekazania).

W Twoim pomysle jest jedna dziura. Nic nie zostaje w druzynach. W mojej
propozycji co najmniej 60% powinno zostac w druzynie. GK niech wezmie 40%, a
KCH i KH powinny sobie poradzic.

Tomek