[Czuwaj] (brak tematu)

Wto, 31 Sty 2006, 14:22:47 CET

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 30 January 2006 21:45
Subject: Re: [Czuwaj] (brak tematu)

> A TAK POWAZNIE TO KSIADZ TUROŃ RZECZYWIŚCIE WNIÓSŁ O ZRÓŻNICOWANIE
> SKŁADEK.
> DYSKUSJA MA SIE ODBYC NA JESIENI. OPINIUJCIE...

Niby na jak?? Czym sie różni członek X od członka Y?? jak dla mnie - jedyne
zróznicowanie - to wg haraczu na rzecz struktur światowych - o czym piszesz
poniżej.

> JA NIE ZMIENIŁEM ZDANIA. A MOZE ZMIENILEM TROCHĘ. NADAL OPOWIADAM SIE ZA 1
> ZŁOTÓWKĄ DLA WSZYSTKICH. GOTÓW JESTEM PODYSKUTOWAC O PODZIALE.
> PRZYPOMINAM JEDNAK ZE PRZYJĘTA STRATEGIA PRZEWIDUJE TAKŻE OPŁATY
> REJESTRACYJNE...
> NO ZAPOWIADA SIE CIEKAWIE ;-)
>
> ZEBY ZAGAIĆ DYSKUSJE POPROWOKUJĘ TAKIM OTO ROZWIĄZANIEM ROCZNYM:
>
> 1 ZŁ NA ZHP - płaci każdy miesięcznie)
> 1 EURO NA WOSM - płacą harcerze rocznie
> 1 DOLAR na ICCF/ICCG (dobrze napisałem?) - płacą seniorzy i starszyzna
> rocznie
> 1 FUNT NA WAGGGS - płacą harcerski rocznie

Jestem za! O ile tyle wynosza składki na rzecz struktur światowych.

> Polska składka zostaje w hufcu, "obce waluty" idą do GK.
> natomiast hufce wnoszą opłaty rejestracyjne na rzecz KCh, a te na rzecz
> GK.

Po co i jakież to "opłaty rejestracyjne"?? Dostanę tabliczkę z numerkiem czy
jak??

A z mojej strony: Polska składka winna zostać w drużynie. Zaś drużyna
odprowadza do hufca 6 zł / rok licząc wg minimalnej ilości członków (tj.
standardowo 16 osób, czyli 96 zł rocznie). Jak ma niedobory kadrowe... no
cóż, jak ma więcej osób - więcej zostanie im pieniążków ze składek.

DJD