[Czuwaj] Nie pal, nie pal, nie pal papierosów ;)

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 31 Sty 2006, 12:03:33 CET

Hej.

Palenie w miejscach publicznych denerwuje mnie od dawna, a do szewskiej pasji doprowadza mnie palenie przez kierowców w autobusach. Pare razy interweniowałem - bez skutku, zarówno u kierowcy, jak i w ZTM. Napisałem list do Wyborczej, aby zajęcli się tematem, ale cisza. Więc napisałem do gazety która lubi wszystkie tematu - Super Express ;)

Zajęto się sprawa, nawet będzie kilka moich zdjęć :D

"Nie dajmy się truć palaczom!

O tym, że papierosy to trucizna, nie trzeba nikomu przypominać.
Niestety, nawet ci z nas, którzy chcą dbać o swoje zdrowie, nie zawsze mogą się uchronić przed szkodliwym dymem. Zwracajmy uwagę tym, którzy łamią zakazy!

" Ciekawe ile papierosów wypalam tygodniowo?" zastanawia się nasz czytelnik Michał Górecki (28 l.), mieszkaniec Targówka.
Rzeczywiście, ciekawe, zwłaszcza że Michał... nie pali! A
raczej: pali biernie dzięki ?uprzejmości? osób, z którymi styka się na co dzień.
"

O, to część artykułu. Polecam, nawet tym, którzy nie czytają na codzień SE ;)))))))))

A tak swoją drogą może czas na jakąś fajną, harcerską centralną akcję antynikotynową? Na pewno jakieś dotacje na to znalazłyby się...

Chuck nie musi dzwonić za darmo, to ludzie dzwonią do niego...
przez Spika: http://klik.wp.pl/?adr=www.spik.wp.pl&sid=644