Re: [Czuwaj] Nie pal, nie pal, nie pal papierosów ;)

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Wto, 31 Sty 2006, 19:33:57 CET

Witaj Michale,

W Twoim liście datowanym 31 stycznia 2006 (12:03:33) można przeczytać:

> A tak swoją drogą może czas na jakąś fajną, harcerską centralną
> akcję antynikotynową? Na pewno jakieś dotacje na to znalazłyby się...

Nie wiem co na taki pomysł powiedziałyby władze mego ZHR-u, ale mnie
pomysł ogólnopolskiej harcerskiej akcji antynikotynowej podoba się.
Tylko trzebaby mieć konkretny plac co w tym zakresie należałoby
zrobić. Może udałoby się nawey zdobyć jakieś granty na tego typu
działalność?

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR