[Czuwaj] Kadra

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pon, 3 Lip 2006, 14:44:39 CEST

Dnia 3-07-2006 o godz. 14:40 Dominik Jan Domin napisał(a):
> Jako dane deklaratywne... to strasznie wysoko, tak wynika z moich
> obserwacji. Spodziewałem sie raczej koło 3 lat dla wszystkich... Tak się
> zastanawiam, ilu jest w hufcu u mnie druzynowych, którzy nieprzerwanie
> maja
> granatowy sznur od czasów, kiedy ja załozyłem swój. I albo mam kiepska
> pamięc, albo wychodzi mi 2 osoby (łącznie ze mną).
>
> DJD
>
> PS. Stuknie mi równo 5 lat drużynowienia się na jesień.

Wg spisu w hufcu TORUŃ jest
47 drużynowych ze stażem do 4 lat
2 drużynowych ze stażem 5 lat
3 drużynowych ze stażem 6 lat
1 drużynowy ze stażem 8 lat
2 drużynowych ze stażem 15 lat

Toteż rzadko cokolwiek liczę na tego typu danych

Pozdrawiam
Ania

Zobacz największą animowaną komedię roku->"Skok przez Płot"
Nowy film twórców "Shreka" i "Madagaskaru".
Polski dubbing! W kinach od 7 lipca!
http://klik.wp.pl/?adr=www.skokprzezplot.pl&sid=806