[Czuwaj] Kadra

Pon, 3 Lip 2006, 14:40:11 CEST

----- Original Message -----
From: "Anna Michalina Nowakowska" <michalina32 w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 03 July 2006 14:20
Subject: Re: [Czuwaj] Kadra

> Trudno póki co policzyć średnią na funkcji  i średnią życia kadry w
> związku, ze względu na to, że dosyć krótko spisujemy kadrę.
> O takie analizy można się pokusić za rok lub dwa.
> Rzeczywiście biorąc pod uwagę tylko tych "krótkoterminowych druzynowych"
> możnaby osiągnąć jakieś dane, ale czy to sluszne będzie? przecież są
> długowieczni druzynowi....
> Niby zaburzają średnią. Ale trudno określić, od jakiego stażu należy ich
> wykluczać. Po 10latach? po 20?
>
> Póki co, średni staż na funkcji drużynowego to około 5.5roku dla
> [...]

Jako dane deklaratywne... to strasznie wysoko, tak wynika z moich
obserwacji. Spodziewałem sie raczej koło 3 lat dla wszystkich... Tak się
zastanawiam, ilu jest w hufcu u mnie druzynowych, którzy nieprzerwanie maja
granatowy sznur od czasów, kiedy ja załozyłem swój. I albo mam kiepska
pamięc, albo wychodzi mi 2 osoby (łącznie ze mną).

DJD

PS. Stuknie mi równo 5 lat drużynowienia się na jesień.