Odp: [Czuwaj] Protektorat

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Śro, 5 Lip 2006, 13:55:47 CEST

Iwona Jakimowicz napisał(a):

>Prezydent nie objął swym protektoratem zadnej z organizacji harcerskich. Pomimio wielu próśb o spotkanie i rozmowę, jak również złożenia stoswnych dokumentów, do spotkania i rozmowy w tym temacie nie doszło
>
>iwona jakimowicz

OK. Dzięki za tą informację. Chociaż jest ona bardzo smutna. Ale wiem,
że lista to nie miejsce do wyrażania poglądów politycznych więc nie będę
rozwijał swoich uwag nad panowaniem naszego Pana Prezydenta.

Czy ktoś z Was drodzy członkowie ZHR mógłby skomentować w takim razie
list Pana Prezydenta do Waszego Zjazdu?? Bo w takim razie ta kwestia
pozostaje nadal nie wyjasniona.

Kowlak