Odp: [Czuwaj] Protektorat

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Śro, 5 Lip 2006, 13:41:35 CEST

Dnia 5-07-2006 o godz. 10:28 Piotr Kowalski napisał(a):

> protektoratu

> A dzisiaj przeczytałem na stronie www.zhp.pl
>
> "Przedyskutowano również zapisy proponowanego porozumienia z
> Ministerstwem Edukacji Narodowej, drogi dojścia do uzyskania
> protektoratu Prezydenta RP nad wszystkimi organizacjami harcerskimi oraz
> proponowane zmiany w rozporządzeniu dotyczącym organziacji akcji letniej.
>
> hm. Ewa Prędka"

> I w związku z tym mam pytanie a właściwie kilka:
> Pan Prezydent (chociaż ostatnio zaniemógł) jest już prezydentem ładnych
> [...]

Prezydent nie objął swym protektoratem zadnej z organizacji harcerskich. Pomimio wielu próśb o spotkanie i rozmowę, jak również złożenia stoswnych dokumentów, do spotkania i rozmowy w tym temacie nie doszło

iwona jakimowicz

Zobacz największą animowaną komedię roku->"Skok przez Płot"
Nowy film twórców "Shreka" i "Madagaskaru".
Polski dubbing! W kinach od 7 lipca!
http://klik.wp.pl/?adr=www.skokprzezplot.pl&sid=806