[Czuwaj] jeszcze o promocji

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Sob, 8 Lip 2006, 15:12:19 CEST

Czu!
Masz absolutna rację. Wykorzystałem to, że jeszcze mam uprawnienia do zmian
na stronie i mimo, że nie złapałem nikogo w GK-ce, już poprawiłem tytuł.

Zubek
----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, July 08, 2006 2:30 PM
Subject: [Czuwaj] jeszcze o promocji

Na stronie głównej przeczytałem dzisiaj informację:

http://www.zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=2547

I mam pytanie... co z niej zrozumieliście?

<<<<<

Wielka szansa na wakacje w USA za jedyne 1500 PLN!!!

Związek Harcerstwa Polskiego otrzymał od ZHP poza Granicami Kraju
zaproszenie do udziału w VII Światowym Zlocie ZHPpgK pod hasłem "Skautowym
tropem".

Poszukujemy 7 dziewcząt w wieku 16-25 lat.

Termin zgłoszeń: 10 lipca 2006 (poniedziałek) do godziny 12.00!!!
Co się odbywa: VII Światowy Zlot ZHPpgK