[Czuwaj] jeszcze o promocji

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Nie, 9 Lip 2006, 18:14:31 CEST

> Czy my jesteśmy organizacją organizującą wakacje?
> Czy w tej informacji najważniejsze jest to, że można sobie wyjechać na
> wakacje za 1.500 zł do USA?
> Czy dla członków ZHP - przygodą nie jest wspólne spotkanie z Polakami z
> całego świata? Tylko akurat wyjazd do USA? W tym zlocie najważniejsze
> jest to, że jest on w USA? Gdyby był organizowany w Czechach, to już by
nie
> był taki atrakcyjny?
> A może właśnie o to chodzi... że do USA za 1500 zł. I już nic więcej się
> nie liczy :(

A czy to musi się wykluczać? Bo prawda jest taka, że zlot w USA jest
ciekawszy od zlotu w Czechach, choćby z powodu lokalizacji. I tak było,
jest i będzie. I nie widzę w tym nic złego.
Co do ceny, to na ten zlot miała jechać duża grupa z mojego szczepu i
niestety musieliśmy zrezygnować, kiedy okazało się, że nie da się obniżyć
ceny jeszcze bardziej. Więc jednak cena też ma znaczenie.
Być może warto byłoby w informacji zaznaczyć, dla kogo jest ona
przeznaczona. Zakładam jednak, że strona ZHP przekazuje takie informacje
głównie dla swoich członków. Więc to też nie problem.
O co więc chodzi i co jest nie tak z tą informacją? I co do tego mają
jakiekolwiek nurty???

pozdrawiam
Marcin Skocz